FAQ

Kirjaudu sisään tilausnumerollasi ja samalla sähköpostiosoitteella, jonka annoit tilauksessasi. Valitse tuote tai tuotteet, jotka haluat palauttaa. HUOM: koon vaihdot ovat mahdollisia ja ilmaisia (palautukset maksavat 5 EUR). Rekisteröi kaikki tuotteet samassa prosessissa. Palautuskoodi luodaan (ja lähetetään sähköpostiin) ja Postin toimisto tulostaa sinulle palautustarran. Jos haluat palauttaa useita eri tilauksia, ne on rekisteröitävä erikseen ja lähetettävä omilla palautuslipukkeillaan. Lähetä palautus takaisin 30 päivän kuluessa, tuotteiden on oltava alkuperäisessä kunnossa, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia. Käsittelemme ja päivitämme palautuksen 3 viikon kuluessa.
Voit valita uuden koon vain digitaalisessa palautuslomakkeessamme (Jos haluat vaihtaa tuotteen tai värin, voit sen sijaan palauttaa tuotteen ja tehdä uuden tilauksen haluamastasi tuotteesta). Kun olet valinnut uuden koon, saat palautuslipukkeen, joka kiinnitetään pakettiin. Kun olemme vastaanottaneet paketin, uusi tilaus luodaan automaattisesti ja lähetetään sinulle muutaman päivän sisällä. HUOM: sinun ei tarvitse tehdä uutta tilausta. Älä unohda säilyttää alkuperäistä laskuasi tehdessäsi vaihtoa. Et saa uutta laskua Klarnalta, kun lähetämme uuden koon. Pidät myös saman hinnan :) Huomaa, että tuote saattaa olla loppuunmyyty palautus-/vaihtoprosessin aikana, jolloin meidän on palautettava sinulle maksu.
Pahoittelemme, että vaihto ei sopinut toivotulla tavalla. Kun olemme lähettäneet sinulle uuden koon, olet saanut vahvistuksen "uudesta" tilausnumerosta. Se on sama kuin ensimmäinen/alkuperäinen numero, mutta lopussa on lisäys -01. Käytä uutta tilausnumeroa kirjautuaksesi alla olevaan laatikkoon. ESIM: FI12345-01
Käsittelemme palautuksesi 3 viikon kuluessa. Saat sähköpostivahvistuksen, että palautus on käsitelty. Jos olet maksanut kortilla, kestää muutama pankkipäivä ennen kuin rahat näkyvät tililläsi. Jos olet maksanut lahjakortilla, sama lahjakortti hyvitetään ensisijaisesti ja sitä voi käyttää uuteen tilaukseen.
Jos käytit laskutusvaihtoehtoa, maksukumppani päivittää laskun summan tai palauttaa rahat sinulle parin pankkipäivän kuluessa riippuen siitä, oletko maksanut laskun jo vai et.
Pahoittelemme, että olet kokenut virheellisen tuotteen. Tehdäksesi reklamaation kirjaudu sisään tilausnumerollasi ja sähköpostiosoitteellasi alla olevaan laatikkoon. Valitse Reklamaatio (alhaalla) ja sitten sopiva syy. Sinun on liitettävä selkeä kuva, joka näyttää virheen. Asiakaspalvelutiimimme ottaa sinuun yhteyttä 48 tunnin sisällä käsitelläkseen reklamaation ja löytääkseen yhdessä hyvän ratkaisun.

Read more about returns in our FAQ or contact our Customer Happiness Team by e-mailing hello@aimn.com